Onsdag va?

Hejsanhejsan!
Började skolan idag med idrott, sprang 4,7 km runt älven. Hur skönt som helst verkligen (not)
Hade lite lektioner sen en liten rast på 15 min, då cyklade jag & Elina till konsum och köpte oss en varsin glass :D Jag köpte ju isglass som vanligt, inte alls kallt att äta nu när det är typ minusgrader ute, inte alls..
Efter skolan så gick jag och Jasminen hem till mig och klämde i oss massa mackor och en halv kladdkaka, Väldigt gott men inte så värst nyttigt dåra :P
Sen tjatade Jasmine om att vi skulle åka till kupolen för hon ville ha smakråd om en klänning så jag följde med henne, haha, Men det blev tvärtom. Hon som skulle köpa klänning hittade ingenting medans jag som inte kulle ha något köpte en klänning, kjol, linne, Parfym & inlägg till kalckskor, haha aja lite påfyllning i garderoben skadar ju inte ;)
Träffade massa folk som jag inte sett på ett låångt tag och det var väldigt trevlans! :)

Man tänker inte på att man saknar folk förens man väl träffar dom och då förstår man hur mkt man saknat dem <3

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0